Forrás: Facebook

Ahogy beszámoltunk róla, elég nagy visszatetszést váltott ki a közösségi médiában, hogy a szegedi önkormányzat kitalálta, hogy a hagyományosan ingyenes kiülős köztéri rendezvényként ismert sörfesztivált – a jó előadókra és kulináris kínálatra hivatkozván – belépődíjassá teszik.

A nemtetszésből után kihátráltak – olyannyira, hogy aki jegyet vett, annak vissza is adták a költségét. Azzal azonban nem számoltak, hogy a „költségek minimalizálásával és új koncepcióval, megváltozott programmal” sem sikerült a nyilván a belépők árával együtt megtervezett költségvetést kihozni, így végül bejelentették: az eseményt nem tartják meg.

A Facebook-eseménynél is lecserélték a borítóképet: annak közepén egy hatalmas „ELMARAD!!!” felirat tetszeleg. Szerencsésebb lett volna egyszerűen törölni az esemény-oldalt (ez esetben mindenki kapott volna egy értesítést, hogy az eseményt lefújták), mert most nem csak a trollkodó kommentek szaporodtak el azóta, de egyeseknek az sem világos, hogy a rendezvényt nem tartják meg, többen konkrét koncertek időpontja felől érdeklődtek.

Az eseményt adminisztráló oldal azonban – bár korábban rendre válaszolgatott is a kommentekre – pont ma, az esemény napján passzív, amikor az összes érdeklődőnek bejelzett a közösségi oldal kettőkor, hogy egy óra múlva kezdődik a sörfeszt. Mindenesetre valószínűleg nem ezt a rendezvényt fogja idei legnagyobb marketing sikereként elkönyvelni az önkormányzat.

Shrug en insta

Tarnay Kristóf Ábel

Kommunikáció-médiatudomány szak, BTK. Politikafüggő szabadságmániás, kinek két állapota ismert: pörög, vagy alszik,bár utóbbi egyre ritkább.